11: HEJ

VLOG 11 HEJ

For knap et år siden lukkede Elbot, men heldigvis åbner vi nu (langt om længe) op på igen på fuld styrke!

10: FARVEL

☝️OBS ☝️ Elbot er tilbage 😉 Se mere her. Kære Elbot Klient. Det har været en fornøjelse at pleje din interesse som elforbruger, men fra i dag slukker Elbot, og vi lukker ned for vores service. Vi er flere, der har knoklet på at gøre servicen bæredygtig (tak til alle), men opgaven og prisen er …

Læs Mere

9: KRITIK

Er du Klient hos Elbot, får du skiftet dit elselskab, hver gang du kan spare penge. Servicen koster en bid af din besparelse, hvilket sikrer dig, at vi har samme interesse – nemlig at du altid sparer mest. Det er derfor helt afgørende, hvordan Elbot udregner besparelsen – hvilket én af vores Klienter gav 1 …

Læs Mere

8: KONKURRENT

En af Danmarks største energikoncerner tænder snart for knappen på et projekt, der er identisk med Elbot. Forretningsmodellen er anderledes, servicen vil vi sikkert differentiere os på, men grundproduktet er ens: få skiftet dit elselskab, hver gang du kan spare penge. Det tror jeg, er et stort marked. Troen er kun blevet stærkere af, at …

Læs Mere

7: CORONA

Da jeg tog det første skridt med Elbot for 3 måneder siden, lagde jeg målsætninger for 2020. Første mål var, at ramme andet kvartal med et produkt, der stod klar. Efter 3 måneder intens fokus på produkt, hvor den meste energi er lagt i dialog med kunder og udvikling, har jeg ramt 2 kvartal 2020 …

Læs Mere

6: IVÆRKSÆTTERI

Sidste år var jeg ansat i en af de helt store danske tech startups. Du ved, sådan en slags man som iværksætter drømmer om at være en del af. En startup med massiv funding, en CEO, CMO, Head of IT, Head of PRODUCT, Head of UX, og for mit vedkommende, Head of Customer Service, samt …

Læs Mere

5: EL

I går aftes nåede jeg min Norske Airbnb hytte, hvor jeg senere i dag skal mødes med mine gamle kollegaer Marius og Vilje. Først har jeg et andet møde, med en anden gammel kollega, som er udvikler, nemlig Mr. E. Han er Rockstar, når det gælder kompleksitet og kodning. Han hjalp til i sin tid, …

Læs Mere

4: ROADTRIP

Følg med på min tur til Norge, hvor jeg får et skønt gensyn med gamle kollegaer fra Fremtidens Elselskab, der måske går med ombord på projektet. Få også mine inderste og ærligste tanker efter 10 års jagt på det store el eventyr – er jeg skør, og hvad gemmer der sig egentlig af visioner bag …

Læs Mere

3: BALANCE

Sidste år som Kundeservicechef hos Fremtidens Elselskab var hektisk, og meget af mit fokus gik på den rejse, hvilket betød mindre nærvær overfor familien. Som iværksætter med egen startup, er Work Life Balance en disciplin, jeg skal lære at mestre. Lidt lommefilosofi følger i dagens VLOG samt møder med 2 førende SaaS virksomheder, jeg håber, …

Læs Mere

2: FEEDBACK

De første opgaver i at få Elbot.dk klar, er primært udvikling af hjemmeside og systemer, der kan håndterer kunder og support. Men også mindre opgaver såsom udvikling af brand, guidelines, logo mm. skal færdiggøres. Normalt plejer jeg at bruge store mængder tid på de små detaljer, men for at speede processen op, er det vigtigt for …

Læs Mere