VLOG 2

FEEDBACK

Her er du: Start » VLOG» 2: Balance

De første opgaver i at få Elbot.dk klar, er primært udvikling af hjemmeside og systemer, der kan håndterer kunder og support. Men også mindre opgaver såsom udvikling af brand, guidelines, logo mm. skal færdiggøres.

Normalt plejer jeg at bruge store mængder tid på de små detaljer, men for at speede processen op, er det vigtigt for mig, hurtigst at få ting fra ide til udkast og derfra få feedback.

IVÆRKSÆTTER OG LØN

Igennem de sidste 8 år har jeg arbejdet som handicaphjælper, hvor mine vagter varer 24 – 96 timer. Det fungerer super optimalt på sidelinjen, når man forsøger at starte start ups. Netop fordi at mine vagter er døgnvagter, får jeg arbejdet en masser timer på en gang, som frigiver en god portion tid. Tænk engang: jeg arbejder 7 døgn om måneden, og har fri cirka 23. Det kan varmt anbefales – især som iværksætter.

Tjek Formidlingen hvis du er nysgerrig efter jobs, og skriv gerne en kommentar herunder, hvis du har spørgsmål.

HANDICCAPHJÆLPER

Jeg har startet projekter op igennem rigtig mange år. De første år havde jeg ikke tjek på min økonomi, hvilket efterlod mig med gæld og stress. Det er de værste forhold at arbejde under, så min klare anbefaling er, at få tjek på din indkomst indtil du virkelig går all in.

Når du rammer det punkt, hvor din startup VIRKELIG begrænses af, at du arbejder ved siden af dit iværksætteri, går du all in.

FEEDBACK

Inden at Elbot.dk åbnes op for alle, er det kun et begrænset hold af personer, der får adgang. De første brugere der får adgang, er altafgørende for mit produkt. Når man som jeg, har en masse ideer og tanker omkring, hvordan produktet skal virke, er det rigtig vigtigt at få det lanceret, og se om det virker.

Jeg sigter efter at åbne op for Elbot.dk d. 01.02.20, efter at jeg har haft brugere igennem, og set hvordan produktet bruges. 

Skriv en kommentar